De eerste week zit erop! - Reisverslag uit Capannole, Italië van Mandy Waardt - WaarBenJij.nu De eerste week zit erop! - Reisverslag uit Capannole, Italië van Mandy Waardt - WaarBenJij.nu

De eerste week zit erop!

Door: mandydewaardt

Blijf op de hoogte en volg Mandy

10 Juli 2011 | Italië, Capannole

Na een week werken heb ik wel een aardige indruk van wat ik van het werk vind. Ten eerste is het veel werk, we hebben in de afgelopen week soms wel 10,5 uur op een dag gewerkt. Dit wordt natuurlijk steeds minder omdat we steeds minder voorbereidingstijd nodig hebben. Daarbij tellen de uren bijna nog dubbel omdat het zo bizar warm is. Vandaag was het 38 graden en dinsdag en woensdag wordt het nog warmer.
Maaar..... Dit alles is het zeker waard. De kinderen (en ouders) zijn erg enthousiast en het is heerlijk om zo onder het zonnetje en in de mooie omgeving te kunnen werken en tussendoor of na afloop af en toe even een duik in het zwembad te kunnen nemen. Voorlopig heb ik het dus nog erg naar mijn zin. Het is ook erg leuk om te zien dat de jonge helemaal niet zien dat Tipy en Flora dezelfde personen zijn als wij.

De afgelopen twee dagen was het zoals ik zei heel erg warm. Gisteren waren Desi en ik lekker vrij. Nadat we heerlijk hadden uitgeslapen (9 uur) zijn we eens lekker een duik in het zwembad gaan nemen. We zijn er misschien twee uurtjes geweest. En ondanks het feit dat Mandy zich 3x met factor 30 had ingesmeerd was ze toch een klein beetje verbrand op haar schouders.
Vervolgens zijn we naar het dorpje hiernaast gegaan, Bucine, om een paar boodschapjes te doen.

Daarna was het echter nog even flink zweten en zwoegen op onze vrije dag. We gingen namelijk verhuizen. We werden namelijk onwijs veel gestoken bij onze andere caravan. Natuurlijk omdat deze helemaal omgeven was door bomen. Maar op een gegeven moment begonnen onze benen eruit te zien alsof we een gekke ziekte hadden met al die open gekrabbelde bulten (het jeukt echt onwijs!). We begonnen ook het vermoeden te krijgen dat er iets in onze matrassen zat. Het gebeurde namelijk een paar keer dat ik ging zitten, opstond en weer twee nieuwe bulten had!
Nu zijn we dus tijdelijk (voor 2 weken) verhuisd naar een een andere caravan. De oude wordt nu helemaal ingespoten en hier komen nieuwe matrassen in. Maar daarna gaan we wel weer terug. Arme Isabella (onze geadopteerde kat) zal wel helemaal in de war zijn.

Verder natuurlijk nog een heerlijk ijsje gegeten op zusje dr verjaardag.

Vandaag gewerkt op een zondag maar dat is éénmalig want vanaf volgende week zijn we het hele weekend vrij. Wat betekent dat ik misschien ook wel een nachtje in Florence kan blijven slapen als Tante en zuslief daar naartoe komen :D

We zijn vandaag ook met Zipp over de camping gegaan. Was ook leuk om eens te doen. (Zie foto.)


  • 10 Juli 2011 - 19:21

    Mams:

    Hoi lieverd, leuk om weer over jullie avonturen te lezen! Fijn dat ze van de camping zo meedenken om jullie huisje "prik" vrij te maken. Mogen jullie een Auto gebruiken om naar het dorp enzo te gaan? Aan de omvang van Zip's taille, zie ik dat jullie goed voor jezelf zorgen! Hihi!! Dat doet een moeder goed :D. Wij hebben een heerlijk weekend gehad. Lekker geshopt in Delft, zaterdag een haring/Bbq in Vlaardingen en vandaag op de motor gereden. Veel zon de aankomende week. Vrijdag naar een galerie in Luik! Ja ja, we gaan internationaal! :-) En het huisje in Engeland is besproken.

    Hele dikke xxxxx en groetjes aan Desi, mams en Rudy

  • 10 Juli 2011 - 19:50

    Jannie:

    Hey.....leuke pruik, donker haar staat je dus ook hahahaha. En pfff 10,5 uur werken das niet niks. Maar altijd beter als op kantoor.....ik zal morgen aan je denken hoor!! Fijn dat jullie verhuizen want al die muggen.....ik heb met je te doen. Hier alles goed en lekker luchtig zomerweer. Wil en ik zijn afgelopen weekend in antwerpen geweest en geslaagd voor trouwringen.... heeeeeel veeeeel plezier en n dikke kus van mij

  • 10 Juli 2011 - 20:25

    WORTEL Willy:

    Nou....ik zou ook een andere caravan willen,het zijn wel heeele grote bijen op de foto te zien.Jullie zijn ook echte diva´s he maar die pruik staat je erg goed.Wel fijn dat je in het weekend vrij bent,kan je even bijkomen.misschien een leuk tentje om uit te gaan.
    Ook fijn dat je het goed kan vinden met je celgenoot/collega.
    Nou ik stop met plagen en van mij een vette kroel en dikke zoen en nog veeel plezier samen xxx

  • 11 Juli 2011 - 06:29

    Henny:

    Weer gezellig je wederwaardigheden te kunnen volgen. Wat een hitte en dan als Zipp rond te lopen!!!! Krijg steeds meer bewondering voor jullie. Zal wel heerlijk zijn een nieuw beestjesvrije matras, want jeuk is vreselijk!!! Zou heerlijk zijn als je een weekend naar Florence zou kunnen komen, dan is het een beetje de moeite voor je en gezellig voor ons.
    Dikke knuffel en groetjes aan Desi. Liefs Henny

  • 11 Juli 2011 - 09:33

    Pjotr:

    Leuk dat je het naar je zin hebt, maar niet vergeten dat het werk is he!

    Veel plezier verder en goed smeren. Ook tegen de vlooien in je matras?

    Groetjes Pjotr

  • 12 Juli 2011 - 05:25

    Rudy:

    Gm meiden, jullie doen de naam van de camping geen eer aan, want jullie gaan als een lepre. Lang werken en in die hitte, maar wel fijn dat je er zoveel voor trug krijgt, mooie tekeningen, ha ha. Grtjes R. X

  • 12 Juli 2011 - 05:53

    R:

    O en lepre=haas

  • 12 Juli 2011 - 13:23

    Mariëtte:

    Lieve Mandy, wat fijn dat je het naar je zin heb. Het is wel hard werken maar als de kids het naar hun zin hebben geeft dat ook voldoening. Goed dat je bent vertrokken uit die vlooien caravan daar komt denk ik die jeuk van. Vergeet je niet elke dag goed in te smeren want verbranden doet ontzettend zeer. Heel veel liefs en dikke xxx van Jet en Dick.

  • 12 Juli 2011 - 14:38

    Je Zussie:

    Haaai liefste zussie, ik mis je echt heel erg, maar gelukkig nu ietsjes minder omdat ik zelf ook vreselijk aan het genieten ben ! Fijn dat je tijdelijk even naar een andere stacaravan kan. En zou wel heel leuk zijn als je een nachtje kan blijven slapen in Florence. Leuk om ook een paar foto's te zien. Ben zo blij als ik je in augustus weer kan zien ! Hier is het bizar lekker weer. We hebben heel ons appartementencomplex bij elkaar getrommeld en gaan nu allemaal met elkaar om! Zo'n 25 mensen bij elkaar.. dan gaan we met zijn allen buiten zitten savonds en daarna naar de stad! Ga vanavond met een groep meiden sushi eten !Gister voor de eerste keer op starbeach geweest waar een white party was dus dat was helemaal te gek ! Ik wil er nog wel gaan bungeejumpen ! Ook is er hier een reptielencentrum waar alle dieren gewoon los rondlopen en daar kan jeook een slang op je nek nemen! Dit wil ik ook nog gaan doen ! Nou hele dikke kus en hoop je snel weer te spreken ! xxx

  • 13 Juli 2011 - 05:53

    Vera:

    Hey meis,
    wat goed dat je het naar je zin hebt. Ik zit nu op schiphol te wachten om te boarden, beetje verveeld. Mooi moment om even jouw verhaal te lezen. Ben benieuwd naar meer stories en foto's uiteraard. In me appartement heb ik ook wifi dus dan kunnen we nog pingen of mailen:D

    Spreek je snel hoop ik
    Heel veel liefs
    xoxo

  • 14 Juli 2011 - 19:33

    Mams:

    Zooo nog een dag en dan hebben jullie lekker twee daagjes vrij! Dat is genieten!! Hier is het net herfst. Het is gaan regenen vanochtend en nu regent het nog. Wij gaan morgen gezellig naar Geleen en Luik. Xxxxx

  • 15 Juli 2011 - 13:59

    Anouk:

    Buongiorno bella!
    mis je me al een beetje?
    Ik ben net terug uit albufeira, was echt heel erg leuk. Superlekker weer en we hebben leuke dingen gedaan. Dagje Lissabon, dolfijnen zoeken met een boot, relaxing cruise enz. Ik heb een paar foto's voor je gemaakt en die wil ik echt laten zien maar dat komt allemaal wel als je terug bent. Ik ben meteen toen ik thuis was gaan lezen wat jij allemaal uitspookt daarin Italie. Is echt leuk om te lezen. Wij gaan ook zo'n waar ben jij dingetje bijhouden voor in afrika fambrockhoff.waarbenjij.nu. Dan kan je ook lezen waar je gekke halfjaarlijkse buurmeiske uithangt!
    Mn ouders zijn gemeen, ze hebben mn cadeautje midden in de kamer gezet met een doek eroverheen en ik mag het niet zien/aanraken/ruiken/watdanook.:( nog 3 daagjes.. wel een drankje voor me drinken he!

    Nou heeeel veel plezier
    Snel weer nieuw verhaaltje schrijven!
    xxxxxx

  • 16 Juli 2011 - 08:51

    Mandy De Waardt:

    @Mama... Dat klinkt allemaal erg goed mams. Wat gaaf die galerie in Luik! Jeeej we gaan nr Engeland :D
    @Jannie... Ja dat is inderdaad heel fijn. En je hebt gelijk het is ook heerlijk werk. Ooeh spannend ben benieuwd naar de ringen! :D
    @Wil.. hahaha ja die bijen waren echt enorm, namen bijna heel de caravan in beslag. Helaas is er niets in de buurt om uit te gaan dus we zullen het op de camping uit moeten houden.
    @Henny.. Ja het lijkt mij ook heel erg leuk om dan een nachtje in Florence te blijven slapen!~
    @Pjotr... Nee dat vergeten we niet hoor. Het is zwaar genoeg. Maar het blijft toch ook erg leuk.


  • 19 Juli 2011 - 15:53

    Rudy:

    Heyyyyy mm, jullie zijn nog steeds lekker bezig. Geweldig die verhalen en leuke foto's. We missen je niet hoor, knipoog:). Blijf er lekker van genieten, want tijm flaais wen joe hè ving fan:). Grtjes en grande besso

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Capannole

Animatieteam Italie

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2011

Bijna op de helft

24 Juli 2011

Een druk weekje en alweer op 1/3

16 Juli 2011

2 van de 9

10 Juli 2011

De eerste week zit erop!

05 Juli 2011

2 dagen animatie verder
Mandy

Actief sinds 27 Juni 2011
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 57038

Voorgaande reizen:

14 Januari 2018 - 21 Januari 2018

Lapland 2018

04 Oktober 2016 - 24 Oktober 2016

Filipijnen

03 Oktober 2012 - 17 Januari 2013

Indonesië en Thailand

30 Juni 2011 - 02 September 2011

Animatieteam Italie

Landen bezocht: