2 dagen animatie verder - Reisverslag uit Capannole, Italië van Mandy Waardt - WaarBenJij.nu 2 dagen animatie verder - Reisverslag uit Capannole, Italië van Mandy Waardt - WaarBenJij.nu

2 dagen animatie verder

Door: mandydewaardt

Blijf op de hoogte en volg Mandy

05 Juli 2011 | Italië, Capannole

Hallo allemaal,

Ten eerste even onwijs bedankt voor al jullie leuke en lieve berichtjes. Het wordt nu wel wat veel om op iedereen apart te reageren dus dan maar even zo. Vind het ook zo leuk om te zien dat zoveel mensen mijn berichtjes lezen.

Desi is zondagavond veilig aangekomen en het is heel gezellig.

Maandag ochtend zijn we begonnen met het programma. Tipy en Flora zijn maandagochtend over de camping gaan lopen en hadden meteen al 15 kinderen in de Kids Club zitten. Dat is dus best netjes. Verder deden we nog aan voetbal, knutselen, aerobics en natuurlijk vanavond voor het eerst de minidisco. Er zijn nog niet altijd veel kinderen aanwezig maar vanaf zaterdag zal de camping al aardig vol gaan lopen en straks zijn alle 250 plekken op de camping bezet.

Het is allemaal een beetje wennen en kijken hoe we alles het beste aan kunnen pakken. Ook zijn we nu nog heel veel tijd kwijt aan alle voorbereidingen maar dit wordt natuurlijk steeds minder. Het is allemaal erg leuk en de reacties die we van kinderen en ouders krijgen zijn ook heel positief.

Ook zijn we druk bezig met het versieren van de Kids Club. We hebben (zelfgemaakte) slingers opgehangen. Vlaggen van Tipy, Flora en Zipp en natuurlijk heel erg mooie tekeningen en knutsels van de kinderen.

Verder hebben we al een kat geadopteerd. (Al heeft Desi het niet zo op katten maar ik vind dr wel heel lief.) Ik had dr vorige week twee keer een klein beetje eten gegeven toen ze kwam buurten bij onze caravan achteraan de camping. En nu komt ze al regelmatig even kroelen en is ze gedoopt met de naam Isabella (van Phineas and Ferb).

Bij onze caravan is sowieso een groot wildbestaan. Vooral de meest vreemde en enorm grote insecten komen we regelmatig ergens tegen. Kwinzels, zoals Robbert deze volgens mij zou noemen. En natuurlijk muggen, we hoeven er allebei al niet meer aan te beginnen om het aantal bulten op onze benen te tellen. En nog flinke bulten ook. De eekhoorntjes blijven heel opvallend sinds Desi's komst uit de buurt. Waarschijnlijk maken we samen een beetje te veel geluid voor de beestjes. Al zou je zeggen dat de geur van ons lekkere eten dat wel weer op zou heffen. Want van lekker eten kunnen we allebei wel genieten en op dat gebied zullen we dan ook niks tekort komen deze zomer.

Morgen hebben we Kids Club met Tipy en Flora, spelletjes bij het zwembad, Aquarobics, Minidisco en nog een uurtje sport 's avonds. Dat wordt dus weer een druk dagje! Maar ik heb er wel onwijs veel zin in.

Dikke knuffel aan iedereen!

Xxx

• 06 Juli 2011 - 05:56

Jannie:

Hoihoi, fijn te lezen dat het zo goed gaat, behalve de muggenbeten dan. Dan ken ik, ooit op schiermonnikoog was er een plaag en wie vonden ze lekker.....juist 'moi' , dus sterkte en proberen niet te veel er aan te zitten..... ;-) snap best dat je niet iedereen apart kan terugmailen; veel te druk voor. Ik vind het al leuk als je schrijft wat je allemaal doet. Nou, veel plezier en tot het volgende bericht maar weer. Dikke kus van mij

• 06 Juli 2011 - 06:25

Henny:

Je zit al lekker in de flow met de kids. Klinkt enig allemaal. Jullie hebben een heel programma zeg. Leuk dat de response zo positief is. Veel succes en plezier. Liefs Henny

• 06 Juli 2011 - 18:26

Opa En Oma:

Hoi lieve schat,
    Heel leuk om op deze manier je belevenissen mee te maken.
    We zijn erg blij dat je het daar zo naar je zin hebt en gaan er van uit dat dit nog 9 weken duurt. Laat ze maar eens zien wie MEGA MANDY is.
    Kusjes en nog veel plezier
    Opi en Omi

• 07 Juli 2011 - 05:12

Rudy:

Buongiorno mm, zo te lezen doen jullie het goed. Had ik, we, niet anders verwacht natuurlijk. Fijn voor al die ouders daar. Willen de kinderen na de vakantie allemaal trug naar mega flora. Leuk hoor die kat, maar heb gehoord dat hij niet van vliegen houdt, ha ha. Grtjes en geniet van elke dag. X en ook een, denk wel meerdere, van die maaama

• 07 Juli 2011 - 11:30

Màaaamaaaa:

Hoi sgat, we hebben gister nog geklets, maar .....................toch nog ff dikke xxx

• 07 Juli 2011 - 19:37

Bob Klaver:

Hoi Mandy. Els liet me deze site met je verslagen zien. Leuk dat je het naar je zin hebt. Jammer van die kwinzels, maar Robbert weet ook niet wat dat zijn. Ik ben wel eens 's nachts gebeten door een kwinzel, Robbert vroeg: wat zijn dat dan papa? Ik antwoordde: jongen, je denkt toch niet dat ik midden in de nacht ga kijken wat een kwinzel is?
    Nog veel plezier. Het zwembad ziet er in ieder geval goed uit en ik ga je berichtjes lezen. (Kwinzels bijten niet.....)

• 09 Juli 2011 - 11:25

Bert:

hoi meissie zit te typen vanuit een regenachtig nederland ben dus jaloers op jou je eerste week zit er inmiddels al weer ruim op heb je het nog steeds goed naar je zin gefeliciteerd met de verjaardag van je zusje is ook volwassen geworden heb je de omgeving al verkend of heb je het daar nog te druk voor geniet maar lekker en veel xjes love you bert en janny

• 09 Juli 2011 - 17:45

Henny:

Gefeliciteerd met Jodie's verjaardag. Hoorde dat je zoveel uren maakt en misschien een extra dag vrij krijgt. Zou wel leuk zijn als wij in Florence zijn en je misschien een nachtje over kunt blijven.

• 10 Juli 2011 - 18:41

Marcus:

Hey Mega Mandy

Wat een spannende avonturen. Nou je maakt je naam in ieder geval wel waar. Ik ben trots op mijn stoere nicht. Van de week kwam je zusje logeren bij ons en zijn we naar het strand geweest. Was gezellig.

tot xxx