Bijna op de helft - Reisverslag uit Capannole, Italië van Mandy Waardt - WaarBenJij.nu Bijna op de helft - Reisverslag uit Capannole, Italië van Mandy Waardt - WaarBenJij.nu

Bijna op de helft

Door: mandydewaardt

Blijf op de hoogte en volg Mandy

31 Juli 2011 | Italië, Capannole

Deze week is voorbij gevlogen Met 4 weken animatie achter de rug zijn we alweer bijna op de helft van onze tijd in Italië.

Deze week zijn er weer heel veel stoelen van de Kids Club verdwenen 's avonds. Zo hadden we eerst bijna 50 stoelen, maar toen we deze week 's ochtends 30 kinderen hadden kwamen we stoelen tekort. Vandaag telden we er zelfs nog maar 15 :s.

Donderdag hadden we weer dinerparty met de kids en Tipy en Flora. Toen Tipy opstond om wat te zeggen zat de jongen die naast haar zat aan Tipy's billen. Toen riep Tipy heel hard: OOH FLORA HIJ ZAT AAN MIJN BILLEN.. DAT IS LANG GELEDEN!! Waarop Flora minstens tien minuten de slappe lach had, dit weer tot grote lol van de kinderen. Een gezellig avondje dus.

Zaterdagochtend konden we met een gezin van de camping meerijden naar de markt in Arezzo. Daar aangekomen zijn we allebei onze eigen kant op gegaan. Het was heerlijk om even over de Italiaanse markt te lopen, tussen alle Italiaanse vrouwen die naar koopjes aan het graaien waren.
Daarna zijn we ook nog even de stad in gegaan waar het erg verleidelijk was om leuke kleren te kopen. Maar aangezien ik op de heenweg al 2 kilo bagage teveel had was dat niet erg verstandig en heb ik dit dus ook heel wijs niet gedaan.

Zaterdagmiddag heb ik de karaokeset die we hebben staan even uit de kast had gehaald om uit te proberen. (Deze kunnen we 's avonds gebruiken zodat we niet over alle kinderen heen hoeven te schreeuwen om de spellen uit te leggen.) Nadat ik door de microfoon even mee stond te zingen met de radio bedacht Desi dat het een goed idee was om wat karaoke-nummers op youtube op te zoeken. Toen we allebei wat mee hadden gezongen kwam Agma van de receptie naar ons toe lopen om bij ons de deur dicht te doen. Toen ik voor de grap vroeg: "Is het zo erg?", antwoordde zij: "Het is niet om aan te horen, we hadden de deur van de receptie al dichtgedaan maar dat hielp niet!". Toen besloten we maar even te stoppen met zingen, tenminste.. door de microfoon.

Zondagochtend ben ik samen met Joey gaan Quadrijden door de omgeving. Omdat Joey geen rijbewijs heeft ging hij bij mij achterop. De ruim 2 uur durende tocht met gids was echt heel gaaf. We gingen over de autoweg, over grindpaden door de bergen en off-road naar beneden. Het uitzicht was schitterend en ook het quadrijden zelf was heel erg vet!

Verder hebben we vandaag heerlijk langs het zwembad gelegen, aangezien het weer heerlijk weer was vandaag (gelukkig, want we hebben ook wel veel regen gehad deze week). En heeft iemand van de camping een gasfornuis bij ons aangesloten waar ik nu eventjes wat lekkers op ga koken want ik heb erg honger.

Dikke knuffel aan iedereen in Nederland!

Tipy, Flora, Desi, Mandy en Zipp

  • 31 Juli 2011 - 19:06

    Jannie:

    en ja hoor......ik ben weer de eerste hahahahha, gewoon toeval toen ik mijn mail opende...maar toch wel leuk! Gaaf dat je op een quad hebt gereden, staat zeeeeer stoer!!!! (ooit toch wel dat motorrijbewijs gaan halen????!!!) En wat zal dat hilarisch zijn geweest met Flora, heeeerlijk toch? Wat gaat het snel he meid, nu al weer op de helft.....maar gelukkig is die andere helft toch ook nog lang. En ook nog naar florence....is het nog gelukt om een nachtje te gaan? Nou lekker genieten van het mooie weer, hier nu ook eindelijk een zonnetje...dus hopelijk nu voor wat langere tijd. Heeeeeel veeeel plezier en een dikke, dikke kus van mij xxxxxxxxx

  • 31 Juli 2011 - 19:10

    Mandy De Waardt:

    Ha tante, inderdaad weer als eerste. Leuk hoor dat je alles blijft lezen. Ja het quadrijden was heel erg gaaf. Haha ja of een quad kopen :p. Ja Florence heb ik ook onwijs veel zin in en daar blijf ik inderdaad samen met Desi een nachtje slapen. Ik zal voor jullie duimen dat het zonnetje wat langer blijft hangen. Dikke kus terug!!

  • 31 Juli 2011 - 20:13

    Oompie Willy:

    JAJAJAJA ik wil als 2e reageren.
    Wat gaaf die quad....die wil ik ook,maar dan bij jouw achterop.Staat je goed zwart haar en wat een leuke groep hebben jullie bij elkaar geraapt.
    Mis je wel lieve schat maar als je het naar je zin hebt is nog beter.
    Afgelopen weekend met oma en ans een trouwpak gekocht,en het is waanzinnig volgens oma.
    Dikke zoen en kroel en veel plezier XX

  • 31 Juli 2011 - 21:37

    Henny:

    Had vandaag al een paar gekeken of er weer een gezellig verhaal van je was. Heerlijk dat jullie het zoveel lol hebben en af en toe ook leuke dingen voor jezelf kunnen gaan doen. Dat quad rijden is wel wat voor je zo te horen en te zien.
    Dikke kus van Peter en Henny

  • 01 Augustus 2011 - 05:51

    Marieke:

    Leuk om weer vaa je te horen. We genieten van je verhalen en zijn blij dat je het zo naar je zin hebt!!

    hoe was arezzo, schijnt een hele mooie stad te zijn?

    Foto's zijn ook weer leuk, quad rijden ziet er gaaf uit. Tis vandaag heerluk weer, dus vanmiddag neem ik vrij. FF genieten van het weer.

    tot gauw.

    xx

  • 01 Augustus 2011 - 07:15

    Paps En Janny:

    hoi meissie wat een mooie foto's van die oude plaatsjes in italie we zijn 1 dag terug van vakantie maar je krijgt gelijk weer zin om je koffers te pakken. Zie aan alles dat je er erg van geniet gelukkig. De tijd vliegt voorbij onvoorstelbaar dat je al weer op de helft zit volgende week komt jodie alweer we zullen ze een paar dikke kussen voor je meegeven geniet van je laatste maand mis je en hou van je


  • 03 Augustus 2011 - 10:04

    Miranda:

    wat klinkt het weer allemaal leuk zeg! zou zo langs willen komen hahaha, het weer is hier echt slecht en ik mis echt de zon. fijn dat je het zo naar je zin hebt daar! geniet er nog maar lekker van en tot over ongeveer een maandje! gaat echt snel xxxx

  • 05 Augustus 2011 - 06:49

    Ruud En Mams:

    Haaaaiiiiii, keek elke dag of je al nieuw verhaal had, maar kreeg niets. Nu komt hij er ineens door, verbinding niet altijd top. Weer leuk om alles te lezen. Gezellig hè dat Desy meegaat naar Florence!

    Waar blijven al die stoelen dan??
    Het moeten wel tolerante mensen zijn dat jullie nog niet ontslagen zijn na al die mooie aria's! Ha ha! En dat de gasten zijn blijven staan! Ha ha.

    Gaaf hè quadrijden! Dan moeten we maar samen (zie Jannie) ons motorrijbewijs halen.

    Wij na twee dagen rondtouren vandaag lekker naar het strand. En met een waterfiets de schildpadden zoeken. Ze zwemmen vlakbij en zijn reuze groot. Ben benieuwd of IK ze ook zie! :) het eiland is echt heel mooi!

    Dikke x van ons!!! Geniet nog maar dubbel van de laatse weken. Love you very much!!! Xxxxx

  • 07 Augustus 2011 - 11:01

    Henny:

    Gaat lekker opschieten.!!!!! Heerlijk om je volgend weekend te zien. Dacht als er iets zwaars in je bagage zit, kan ik het misschien mee terug nemen, scheelt jou weer. Denk er maar over. Heb wel een klein vliegtuigkoffertje, maar eventueel een extra tas zou volgens mij moeten kunnen.

  • 08 Augustus 2011 - 19:54

    Jannie:

    hoi lieverd, waar blijft je verslag???? Zeker harstikke druk, geeft niks hoor, maar bij deze wens ik je heeeeel veeeel plezier in Florence, wat zal het heerlijk zijn om je zus en Henny weer te zien. Dat wordt vast dikke pret!!!! Tot gauw maar weer XXX

  • 10 Augustus 2011 - 08:13

    Mariëtte:

    Hoi lieve Mandy, beetje late reactie maar ben ook op vakantie geweest naar het Lago Maggiore, Ben zo blij voor je dat je het zo naar je zin heb, en dat het zo klikt met de andere. Wat gek dat al die stoelen verdwijnen!? Ik hoef je zo te horen niet te vragen of je bij mij op het koor komt. Geniet van je tijd daar, nog even en dan ben je weer thuis. Heel veel liefs en xxx, Jet.

  • 17 Augustus 2011 - 11:05

    Mams:

    Gisteren tante en je zus opgehaald. Ze hebben het toppie gehad met jullie! Ben benieuwd naar jouw verhaaltje over Florence. Je zult het Niet geloven, maar Aankomend weekend mooi weer in NL!!! Zaterdag hebben we een sloep gehuurd met een groep. Dus dat komt goed uit! Lekker bij bruinen :) LY xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Capannole

Animatieteam Italie

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2011

Bijna op de helft

24 Juli 2011

Een druk weekje en alweer op 1/3

16 Juli 2011

2 van de 9

10 Juli 2011

De eerste week zit erop!

05 Juli 2011

2 dagen animatie verder
Mandy

Actief sinds 27 Juni 2011
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 56997

Voorgaande reizen:

14 Januari 2018 - 21 Januari 2018

Lapland 2018

04 Oktober 2016 - 24 Oktober 2016

Filipijnen

03 Oktober 2012 - 17 Januari 2013

Indonesië en Thailand

30 Juni 2011 - 02 September 2011

Animatieteam Italie

Landen bezocht: