Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Capannole, Italië van Mandy Waardt - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Capannole, Italië van Mandy Waardt - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen

Door: mandydewaardt

Blijf op de hoogte en volg Mandy

03 Juli 2011 | Italië, Capannole

De afgelopen twee dagen was het weer niet zo best. Tenminste.. voor Toscaanse begrippen. Bewolking en wat regen, maar wel gewoon korte-broeken-en-T-shirtjes-weer. Ben gister dan ook niet meer bij het zwembad geweest en vooral bezig geweest met alles voorbereiden.

Gister wel eekhoorntjes gezien toen ik voor mijn caravan zat te ontbijten. Echt superschattig!

's Nachts koelt het hier best wel af. Maar vannacht was het wel heel erg. Ik sliep onder een dun dekentje en werd dus al best snel wakker van de kou. Nog maar een dekentje gepakt dus. Maar ook dit was nog te koud. Met een derde dekentje ben ik de nacht doorgekomen maar ik ben vanochtend toch maar even snel bij de receptie een dekbed gaan halen. Al had ik van tevoren nooit verwacht dat ik die nodig zou hebben.

Vandaag is het weer heerlijk weer. En ook vandaag ben ik veel bezig geweest met dingen voorbereiden. Ik heb lekker zitten knutselen, de programma's uitgeschreven en opgehangen en de Kids Club in orde gemaakt met alle vlaggen, tafels en stoelen (foto komt nog).

De pret gaat nu bijna echt beginnen want vanavond gaan Agma en ik, Desi en haar bamisoepjes ophalen bij Bucine. We zullen nog de laatste dingetjes moeten bespreken, maar morgen gaat het Camping Kids programma op Camping la Chiocciola echt van start. En we hebben er zin in!


  • 03 Juli 2011 - 15:16

    Jannie:

    hoi lieverd,
    spannend he, nu gaat het beginnen, ben zo benieuwd hoeveel kinderen er zullen zijn en hoe het zal gaan. Maar dat lees ik wel. wij zijn aan het ruimen, Wil de garage en de schuur en ik hier in huis. En verder veel bezig met mn nieuwe telefoon; een samsung galaxy s2, echt een waanzinnig ding. heb jij ook whatsap? dan kunnen we gratis smsen?/ Ik hoor het wel. Heeeeel veeeel suc6 morgen en een dikke kus van ons!!!

  • 03 Juli 2011 - 17:26

    Henny:

    Wat leuk allemaal. Gaat helemaal echt worden. Koele nachten is wel lekker om goed te kunnen slapen denk. Al het te warm is het ook niet geweldig.
    Succes met de Camping kids, gaat helemaal leuk worden. liefs Henny

  • 03 Juli 2011 - 17:37

    Jodie:

    Yeahh heb je wel zin in om eindelijk te beginnen zeker ! Veel plezierm orgen liefie xx

  • 03 Juli 2011 - 18:10

    Wil:

    Heb je al aan mij gedacht.......geintje.
    VEEEEEL plezier en fijne tijd tussen de spagettislierten.
    Liefs van je oompie xx

  • 04 Juli 2011 - 05:13

    Rudy:

    Buongirno, succes vandaag. X

  • 04 Juli 2011 - 05:27

    Susan En Ruud:

    Hoi sgatje, leuk om weer een verslag te lezen. Ben benieuwd hoe het daar is en zou graag om het hoekje kijken. Desi goed aangekomen? Spannend voor jullie vandaag! Maar ik weet zeker dat jullie er iets leuks en gezelligs van gaan maken! Wij hebben gisteren lekker op de motor gereden. Succes en een super dikke x

  • 04 Juli 2011 - 07:13

    Mariëtte:

    Hoi lieve Mandy,heel veel plezier met je kids en het werk daar in Italië. Ik weet zeker dat je het leuk zult vinden. Maak er maar een fijne tijd van weer een ervaring rijker.
    Heel veel liefs en dikke kus, Jet.

  • 04 Juli 2011 - 09:43

    Lucienne:

    Hey Sgatje,
    Zet hem op he, ik weet zeker dat je een Super Mandy ben, veel plezier met de kids, leuk dat we je zo kunnen volgen, dikke kus

  • 04 Juli 2011 - 10:55

    Paul En Chris:

    hoi meissie,
    leuk dat je het zo naar je zin hebt.
    we hopen dat je leuke kinderen krijgt.
    we volgen je!
    groetjes xx

  • 04 Juli 2011 - 14:58

    Marc Soer:

    hoi mandy leuk om zo wat te horen hoe het gaat maak er wat van vind het leuk om zo wat te horen dikke knuffel van mij

  • 04 Juli 2011 - 17:27

    Angelique:

    Hey Mandy,

    Wat leuk om op deze manier te zien/lezen wat je allemaal meemaakt,zo blijven we toch een beetje op de hoogte! Jammer dat je geen vent bij je hebt om die enorme spinnen uit je caravan te verwijderen hihi!
    Nou meissie geniet er lekker van, we blijven je volgen!
    Dikke kus, Jan,Angelique en kids xxx

  • 05 Juli 2011 - 16:58

    De Keekjes:

    lieve mandy, echt onwijs leuk dat we je kunnen volgen op deze manier wij hopen dat je het erg leuk krijgt daar wel hard werken maar ook weer een ervaring rijker nou meid geniet ervan dikke knuffels van ons 4tjes xxx

  • 05 Juli 2011 - 19:40

    Oma Alie:

    Knuffels en kusjes van oma ALie. :-)

  • 07 Juli 2011 - 10:48

    Els Klaver:

    Hoi, Zit naast je zus en zij heeft me net laten zien waar je je verslagen zet. Leuk om je te volgen.
    Veel succes en ik hoop dat het aan je verwachtingen zal voldoen.

    groetjes
    Els Klaver

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Capannole

Animatieteam Italie

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2011

Bijna op de helft

24 Juli 2011

Een druk weekje en alweer op 1/3

16 Juli 2011

2 van de 9

10 Juli 2011

De eerste week zit erop!

05 Juli 2011

2 dagen animatie verder
Mandy

Actief sinds 27 Juni 2011
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 56997

Voorgaande reizen:

14 Januari 2018 - 21 Januari 2018

Lapland 2018

04 Oktober 2016 - 24 Oktober 2016

Filipijnen

03 Oktober 2012 - 17 Januari 2013

Indonesië en Thailand

30 Juni 2011 - 02 September 2011

Animatieteam Italie

Landen bezocht: