Aangekomen op de Camping - Reisverslag uit Capannole, Italië van Mandy Waardt - WaarBenJij.nu Aangekomen op de Camping - Reisverslag uit Capannole, Italië van Mandy Waardt - WaarBenJij.nu

Aangekomen op de Camping

Door: mandydewaardt

Blijf op de hoogte en volg Mandy

01 Juli 2011 | Italië, Capannole

Op Pisa Airport aangekomen was het heel even wachten op de pendeltrein naar Pisa Centraal. Daar aangekomen kwam al snel de volgende trein naar Firenze, deze treinreis duurde heeeel erg lang omdat het echt bloedheet was in de trein en heel erg benauwd.

Op Firenze de Camping la Chiocciola gebeld om te vertellen dat ik met de volgende trein om kwart over 9 op Bucine aan zou komen.... Daar ontstond echter een probleempje... ze namen niet op. Ik had pas vanaf 7 uur gebeld omdat ik daarvoor geen bereik had en de receptie was nu al dicht. Na ongeveer 40 keer eigenwijs doorbellen ontstond er toch wel een klein beetje paniek. Zeker toen ik uitstapte op Bucine en zag dat er niets maar dan ook echt niets in de omgeving was en dus ook geen mensen. Maar toen ik weer boven kwam na heel veel gesjouw met mijn koffer.. stond daar een medewerkster van de camping om mij te wachten. Zei waren mijn telefoonnummer kwijtgeraakt maar ze was bij elke trein gaan kijken of ik er was. Dankjewel Agma!!

Aangekomen op de camping met Agma nog even een rondje gelopen over de camping, me aan een paar mensen voorgesteld en gezellig nog een biertje gedronken. Vervolgens ben ik mijn spulletjes gaan uitpakken en de caravan gaan inrichten. Natuurlijk meteen de superlieve kaart en foto van mama, Ruud en Jodie aan de muur gehangen.

Vanochtend even wat rondgekletst en een paar dingen overlegd met de eigenaar, die trouwens toch Italiaans blijkt te zijn.
Daarna even wat baantjes getrokken en een boekje gelezen langs het zwembad. Vervolgens was Agma weer zo lief om met mij naar Arezzo te rijden zodat ik wat boodschapjes kon doen. Maar wat een supermarkt was dat, echt niet normaal. Daar kon je gewoon in verdwalen. Lekker eten gehaald en natuurlijk veel fruit (zie je t mama :D).
En nu zit ik dit verhaaltje te typen. Zal zo ook nog even een filmpje van mijn verblijfplaats op internet zetten :D

Groetjes uit Capannole

  • 01 Juli 2011 - 16:48

    Mandy De Waardt:

    Nou dat filmpje gaat hem vandaag even niet meer worden. Zal morgen nog wel een poging wagen!

  • 01 Juli 2011 - 17:08

    Elise En Barbie:

    hey lieve Mandy!!
    Ten eerste: wat een heerlijk zwembad. :D Ik wil erin zwemmen! ^^
    Ten tweede: Wat een monsterspin! Ik hoop dat die niet in je caravan zat. Godsgloeiende. Ik zou als een gillend meisje over de camping rennen of flauwvallen.
    Geniet van je daagjes aan het zwembad! En als je je verveelt: ga naar Arezzo of Siena. Dat zijn echt prachtige stadjes. Oh en koop salami in die supermarkt! Onwijs lekker! :D
    Kijk uit naar je volgende verhaaltje!
    Liefs uit Nederland.

  • 01 Juli 2011 - 17:12

    Mandy De Waardt:

    Heey Elise,

    Haha ja dat ziet er goed uit he. Whahahaha ja die zat dus wel in mijn caravan. Samen met een kakkerlak-achtig-iets maar dan kleiner.. maar die heb ik allebei even vriendelijk de deur gewezen. (Ik zie je al rennen xD) Als het goed is zitten er ook eekhoorntjes in mijn tuintje :D:D Heb ze alleen nog niet gezien :(
    Arezzo ben ik vandaag geweest maar alleen eventjes om boodschappen te doen. Die salami ligt al in de koelkast hoor :D
    Geef je snel weer een update!

    xx

  • 01 Juli 2011 - 17:24

    Susan En Ruud:

    Erg leuk om je verslag te lezen! En de foto's te zien. Zo is het net of we er een beetje bij zijn.

    Vitamientjes! Goed zo! :D En fijn te weten dat je niet alleen bent. Hi hi.

    Geniet nog maar van je paar vrije daagjes. Geen supermarkt op de camping dus? Is dat erg onhandig/ver weg? Wel een restaurant? En luxe zo'n eigen caravan!

    Dikke x van ons

  • 01 Juli 2011 - 21:02

    Jannie:

    Hey lieve nicht van me!!!! Ik heb me aangemeld, dus bij elke nieuwe update van jou....zit ik er helemaal klaar voor. Ik vind het zo gaaf dat je dit doet. Ben onwijs trots op je. Geniet nog even van je vrije tijd en dan lees ik wel hoe je het werken op de camping vindt. Dikke kus xxxxxx

  • 02 Juli 2011 - 06:02

    Henny Bygraves.:

    Leuk te weten dat je niet alleen bent. Wat fijn dat je zo lekker enthousiast bent. Vind het ook zo leuk dat we je kunnen volgen op deze site.
    Liefs Henny

  • 02 Juli 2011 - 07:42

    Rudy:

    Tring tring, Buongiorno.

  • 02 Juli 2011 - 09:19

    Miranda:

    Hee men klinkt allemaal heel leuk heel veel plezier en succes met je eerste werkdag!! Xxx

  • 02 Juli 2011 - 10:42

    Mandy:

    @mama en rudy: Genieten doe ik zeker. T is alleen jammer dat het erg bewolkt is maar dat klaart binnenkort weer op. Misschien voor het aklimatiseren juist wel even fijn. Ja er is wel een heel klein supermarktje maar daar is alles wel heel duur. Ja de iets grotere supermarkt ligt toch al een paar kilometer verderop. Maar een beetje kijken of we met mensen mee kunnen rijden of een fiets kunnen lenen. Toch geen eigen caravan dat was vals nieuws. Van de andere caravan is de vloer helemaal rot dus dat is gewoon te gevaarlijk.
    Dikke kus terug
    @Tante Jannie... Ha tante wat leuk dat je me ook gaat volgen. probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van alle dingetjes hier. Superlief van je dankjewel! dikke kus!
    @Tante Henny... Ja wel handig he zo'n site.. Kunnen jullie me toch nog een beetje in de gaten houden. Enthousiast ben ik zeker, heb er heel veel zin in!
    @Rudy.. als ik twee keer tring met mn fietsbel bel...
    @Miranda.. Dat is t ook :p Dankjewel komt helemaal goed! xx

  • 02 Juli 2011 - 11:28

    Desi:

    Leuk, leuk, leuk, leuk, leuk om dit te lezen Man! Ik moet dus even op tijd bellen, maar ik heb hetzelfde vliegtuig als jij qua tijd, dus ben er denk ik ook rond die tijd. Ik heb er zin in, ik ga nu bamisoupjes kopen en m'n koffer inpakken. Tot morgen lieve Man! X

  • 02 Juli 2011 - 12:55

    Henny:

    Vul hier je reactie in...
    Jammer dat je geen eigen caravan hebt. Maar ja door de vloer zakken is ok niets alles. Heb je wel een leuk caravan-maatje???

  • 02 Juli 2011 - 18:08

    Marcus:

    He Mega Mandy

    Wat fijn om te horen dat alles goed gaat. Fijn dat je zo'n warm ontvangst kreeg.

    Ik mis je nu al. maar ik heb gelukkig een vervanger op de tv.

    heel veel liefs en ik kijk uit naar je volgende verhaaltjes.

    xxxx marcus en van mijn papa en mama

  • 02 Juli 2011 - 20:40

    Mandy De Waardt:

    Hoi Tante Henny,
    Nee inderdaad dan deel ik liever een caravan. Ja met Desi (het meisje dat voor jou op dit verhaaltje reageerde) deel ik één caravan. Ik heb haar al gezien op de training en dat klikte goed. Dus dat moet helemaal goed komen deze zomer. En anders zet ik dr gewoon buiten, ik was er eerst :p (haha nee hoor Dees)

    Ha Marcus,
    Wat knap dat jij al zo goed kan typen zeg. Haha wel superlief. Mis m'n kleine neefje nu al. (En tante en Pjottie natuurlijk ook!!)
    Ik zal nog veel verhaaltjes voor het slapengaan schrijven die papa of mama dan aan je voor kan lezen Marcus!
    Dikke kus voor alle 3!

  • 03 Juli 2011 - 11:52

    Laura:

    Mandyy!!

    Wat leuk dat je zo'n site bijhoudt!!
    Heb je het naar je zin?

    Ik ga voor je duimen dat het wat beter weer wordt!

    Geniet er nog lekker van! voor je t weet ben je weer thuis;)

    xx lau

  • 03 Juli 2011 - 14:25

    Mandy De Waardt:

    @Laura.. Hihi ja handig he.. Ja ik heb het naar mijn zin. Maar het leukste moet nog komen want mijn collega komt vanavond en morgen gaan we beginnen met het programma. Haha het duimen heeft geholpen want het is vandaag heerlijk weer :D dankjewel.
    Ga ik zeker doen!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Capannole

Animatieteam Italie

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2011

Bijna op de helft

24 Juli 2011

Een druk weekje en alweer op 1/3

16 Juli 2011

2 van de 9

10 Juli 2011

De eerste week zit erop!

05 Juli 2011

2 dagen animatie verder
Mandy

Actief sinds 27 Juni 2011
Verslag gelezen: 949
Totaal aantal bezoekers 56995

Voorgaande reizen:

14 Januari 2018 - 21 Januari 2018

Lapland 2018

04 Oktober 2016 - 24 Oktober 2016

Filipijnen

03 Oktober 2012 - 17 Januari 2013

Indonesië en Thailand

30 Juni 2011 - 02 September 2011

Animatieteam Italie

Landen bezocht: