De heenreis - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Mandy Waardt - WaarBenJij.nu De heenreis - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Mandy Waardt - WaarBenJij.nu

De heenreis

Blijf op de hoogte en volg Mandy

04 Oktober 2012 | Hong Kong, Hong Kong

Na maanden van voorbereiding en toch wel wat slapeloze nachtjes, omdat niet alles even soepel verliep, is het dan toch eindelijk zover. De heenreis naar Indonesië.

Vanochtend (of eigenlijk voor ons gisteren) zijn we dan ook vertrokken naar Schiphol. Daar bleek meteen wat een warhoofden er samen op reis gaan. Toen ik met Angela stond te kletsen bij de rij voor de bagage kwamen we er namelijk al snel achter dat zij haar bikini's was vergeten. Vervolgens gingen de dames bij de gate rustig in de rij staan voor de 1st class/ business class. Gelukkig wees een medewerkster er ons voorzichtig op dat we mogelijk in de verkeerde rij stonden en was dit ook weer opgelost.

En toen begon de vlucht van 11 uur naar Hong Kong (waar ik nu dit verhaaltje typ). Toen we eenmaal in de lucht waren hadden we al snel ontdekt dat er genoeg leuke series en de nieuwste films gekeken konden worden. Maar niet alleen dit... Ook spelletjes spelen tegen elkaar was mogelijk. Het potje zeeslag werd dan ook al snel ingezet. Het dekentje wat we hadden gekregen werd al snel opgehangen als afscheiding tussen ons in zodat we niet op elkaars schermen konden spieken. De overwinning was uiteraard voor niemand anders dan Megamandy (alias rob).

De vlucht verliep verder prima, we zijn verwend met dekentjes, kussentjes, 2 maaltijden, extra broodjes, een kitkat, pinda's en genoeg te drinken. Wel wat turbulentie onderweg maar dat was Angela's schuld want die had niet afgeklopt.

Zoals ik al zei schrijf ik dus nu dit verhaaltje vanaf het vliegveld in Hong Kong. En wordt er nu omgeroepen dat de gate voor de vlucht naar Jakarta nu opengaat. Tijd om weer te gaan boarden dus!!

Maar de nieuwe update zal snel volgen!

• 04 Oktober 2012 - 08:17

Wil De Vries:

Ben de éérste? We zagen dat er iets niet klopte in de rij.Leuk dat jullie verwend worden aan boord....en die turbulentie dat komt door die bikini die vergeten is natuurlijk;-).
    Nog een fijne reis verder en dikke knuff van ons....ook aan Angela XXX

• 04 Oktober 2012 - 08:23

Jannie:

Hey Mandy,

Helaas niet de eerste hahahaha, maar wel leuk dat je dit weer doet. En mooi dat je meteen al aan schrijven bent begonnen. Leuk hoor, zo blijven we op de hoogte. Vond het leuk je weg te brengen, leuke foto op facebook zag ik.
    Lekker slapen dadeliik want ja...in het vliegtuig hebben jullie geen tijd hahahaha. Veel plezier en dikke kus van mij xxxxxxx

• 04 Oktober 2012 - 09:12

Pjotr:

Hoi Mandy,

Veel plezier en geniet er lekker van.
    Wacht nu al op je volgende verslag.

Groetjes Pjotr

• 04 Oktober 2012 - 10:26

Ba:

aaaaaaaaaah ik kan nu al bijna niet meer wachten!
    fijne reis lieffies X

• 04 Oktober 2012 - 10:43

Henny:

Fijn dat het eerste stuk van jullie reis goed is verlopen. Inmiddels zullen jullie op de plaats van bestemming zijn aangekomen. Kijk al uit naar het volgende stuk reisverhaal. Veel plezier en veel liefs Henny

• 04 Oktober 2012 - 12:43

Mams En Rudy:

Hoi sgat, leuk zo zijn we er toch weer een beetje bij ..... Fijn dat jullie je hotel gevonden hebben. Bizar dat het zon chaos is op straat. Wel van ter voren prijs afspreken bij taxi hè! Ik ben benieuwd wat jullie allemaal nog te wachten staat :). Have Fun!!! Xxxxxx van ons

• 04 Oktober 2012 - 15:13

Els En Bob:

Super dat we (jammergenoeg wel gewoon vanuit ons eigen kikkerland) met je mee mogen reizen. We leven nu al met je mee. Zwaar hoor zo'n lange vliegreis met leuke films en spelletjes :)

• 05 Oktober 2012 - 12:50

Gerrie Vermaas:

Leuk Mandy, om jullie zo te volgen. Ik kijk uit naar de volgende verslagen. Veel plezier en geniet volop van alle nieuwe indrukken.